HEI RETKEILIJÄ!

Mahtavaa, että lähdet kanssamme nuorten retkelle!

LÄHTÖ minibussilla torstaina 24.10 klo 12.00. Ilmoita viestillä Laminille mistä tulet kyytiin. Kyytti kulkee väliä Saloisten kirkko (11.50) - Raahen Kirkko (12.00)– Pattijoen leipurinkeidas (12.15)– Oulu. Kuskina toimii seurakunnan työntekijä.

PALUU klo 17.30. Kyyti kulkee väliä Oulu - Pattijoen leipurinkeidas (n.17.30) - Raahen kirkko (n.17.40)- Saloisten kirkko (17.50).

Lähtöpäivänä soita Laminille. Kiireessä jätän viestien katsomisen myöhempään.

MUKAAN TARVITSET:

• Oheisesta linkistä ladattava osallistujakortti täytettynä tai käsin kirjoitettuna vastaavat tiedot Alaikäisestä retkeilijästä LUPA OSALLISTUA RETKELLE 2019Linkki avautuu uudessa välilehdessä
  • Rahaa ruokaan 10€ ja megazone 19€ tai pakohuone 20-25€
  • Vaatteet hikiseen liikkumiseen. esm. verkkahousut ja T-paita. Megazonissa pelatessa tulee hiki.
  • Vaihto T-paita
  • Henkilökohtaiset lääkkeet
  • Säähän sopivat ulkoiluvaatteet. Liikutaan Oulun keskustassa.
  • Herkkuja?
  • sekä ILOISTA RETKIMIELTÄ!

MUKAAN ET TARVITSE ykkösvaatteita; ota mieluimmin juoksemista ja kaatumista kestäviä vaatteita.

RETKEN HINTA on n. 29-35-€. Hinta sisältää oma valintaisen ruoan, ohjelman sekä tapaturmavakuutuksen. Retkeilijät on vakuutettu tapaturmien osalta, mutta vakuutus ei kata retkeilijän omaisuutta. Seurakunta maksaa matkat.

LISÄTIETOJA saat Laminilta. Jos et jostain syystä pääsekään, niin ilmoitathan asiasta mahdollisimman pian.

RETKITERVEISIN:

Lamin Virnes