Keskiviikon 24.4.2024 Seurakunta kutsuu-aukeaman voit lukea TÄSTÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan YouTube-kanavalle  TÄSTÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Nettiradiolähetykset löytyvät TÄSTÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tule mukaan toteuttamaan jumalanpalveluksia!

Raahen seurakunnan alueella sijaitsee peräti seitsemän kirkkoa, lisäksi jumalanpalveluksia toimitetaan seurakunnan muissa tiloissa sekä jonkin verran eri kylillä. Jumalanpalveluselämä on rikasta ja vireää. Seurakuntalaisia toivotaan paitsi osallistumaan myös toimittamaan jumalanpalveluksia yhdessä työntekijöiden kanssa.

Tehtäviä, joissa seurakuntalaiset palvelevat: – kirkkokuoro – laulu ja soitinmusiikki – tekstiluku – ehtoollisavustaja – esirukouksen valmistaminen ja johtaminen – suntion avustaja – kirkkokahvien tarjoilija Tule rohkeasti mukaan ja tuo omat lahjasi seurakunnan käyttöön. Mikäli jumalanpalvelustoiminta kiinnostaa, ota yhteyttä pappeihin ja kanttoreihin.

Kanttorit

Johtava kanttori
Raahe

Vapaapäivät yleensä torstai ja perjantai. Raahen kirkon lapsikuoro Raahen seurakunnan nuorten kuoro