Nuortenilta Talviksella

Seurakunta mukana nuorten elämässä

Nuorisotyön tehtävänä on toimia yli 15-vuotiaiden parissa. Nuorisotyötä ovat viikkotoiminnan lisäksi  isoskoulutus, messujen, konserttien, nuorten tapahtumien ja leirien järjestäminen sekä osallistuminen erilaisiin tapahtumiin.

Pattijoki-Raahe-Saloinen alueiden nuorisotyön viikko-ohjelma:

MAANANTAI

Klo 19-21 RAAMIS, Pattijoen pappila (joka viikko). Kaikille avoin.

TIISTAI

Klo 17-20 Moottoripaja, (joka viikko). Kaikille avoin. Liity paja ryhmään lähettämällä viestiä Laminille. Pajan IG

KESKIVIIKKO

Klo 18 Nuorten iltamessu Pattijoen kirkossa (kerran kuussa). Näet iltamessut sekä muut jumalanpalvelukset täältä.

TORSTAI

Klo 17-20 Moottoripaja, (joka viikko). Kaikille avoin.

PERJANTAI

Klo 19-22 AVOIMET OVET Raahen Seurakuntakeskuksella Sovionkatu 1 (joka viikko), miniraamis klo 20.30. Kaikille avoin.

SOLUT kokoontuvat säännöllisesti. Uudet solu ryhmät alkavat syksyisin. Jos haluat mukaan 4-10 hengen pienryhmään, niin ole yhteydessä Laminiin 050 4647913

ISOSKOULUTUS uusille isosille alkaa syksyllä. Kokoontumisia on muutamana päivänä ja joulukuussa leiri.

Jos haluat mukaan, niin kysy Katilta 040 6710674

HUOM! Tiedotamme Raahen alueen toiminnasta nuorten Whatsapp -ryhmässä. Liity ryhmään lähettämällä viesti Katille tai Laminille! (Meidät tavoittaa varmiten Whatsapilla. Tekstari saattaa jäädä kokonaan tulematta, jos puhelin on ollut pitkään kiinni lomien vuoksi.)

Siikajoen kunta - Vihanti alueiden nuorisotyön viikko-ohjelma

TORSTAI

Klo 18-20 Nuortenilta Ruukin seurakuntatalolla (joka toinen viikko)

Klo 18-20 Nuortenilta Siikajoen pappilassa (joka toinen viikko)

HUOM! Tiedotamme Siikajoki-Vihanti alueen toiminnasta nuorten Whatsapp -ryhmässä. Liity ryhmään lähettämällä viesti Tatulle tai Samuelille!

Mikäli haluat mukaan pienryhmään, soluun: Ota rohkeasti yhteyttä Tatuun tai Samueliin.

Klikkaa ja seuraa nuoren seurakunnan menoa instagramissa @raahennuorisrk.

Nuorten viikkotoiminta:

Muista myös jumalanpalvelukset alueen kirkoissa.

Työntekijöiden yhteystiedot

Nuorisotyönohjaaja