Rippikouluryhmä 4. oma sivu

Ryhmän kevään kokoontumiset ja leirien ajankohdat:

La 24.2. Raahe Gospel, Antinkankaan koululla klo 17
ke 13.3. klo 18 info-ilta huoltajille

5.-7.4. Viikonloppulelri, Kultalan leirikeskuksessa

to 18.4. klo 16 ja 18 Yhteisvastuukeräys. Kokoontumispaikkana Seurakuntakeskuksella (Sovionkatu 1)
La 27.4.24 Nuortenilta Seurakuntakeskuksella (Sovionkatu 1)
7.5. klo 17 ohjeistettu jumalanpalvelus Saloisten kirkkossa

11.-18.6. Leiri Kultalan leirikeskuksessa

23.6. klo 10 ja 12.30 Konfirmaatio Saloisten kirkossa
Ryhmän konfirmaatiot kahdessa ryhmässä.

Hei, rippikoululainen ja kotiväki!
Tässä tietopaketti leiristä.

LEIRIN AJANKOHTA JA PAIKKA
Aloitamme rippileirin pidon PE 5.4. klo 17.30 Kultalan leirikeskuksessa. Osoite on Kultalantie 125, Piehinki
Leirille saavutaan omin kyydein.
Leiri päättyy ja kotimatka omin kyydein alkaa su 7.4. klo 12.45

LEIRIVARUSTEET
Kirjoitusvälineet
Peseytymisvälineet, pyyhe, hammasharja, yms.
Aluslakana ja tyynyliina. Makuupussi tai pussilakana
Ulkoiluun soveltuvat vaatteet ja kengät.
Mahdolliset allergia- ym. henkilökohtaiset lääkkeesi. Työntekijät eivät saa antaa mitään lääkkeitä.

TAPATURMAVAKUUTUS
Seurakunta on ottanut leirien ajaksi jokaiselle rippikoululaiselle tapaturmavakuutuksen.

LEIRILLE EI SAA TUODA AINEITA TAI LAITTEITA, JOISTA VOI OLLA HAITTAA OPISKELULLE, VIIHTYVYYDELLE, TURVALLISUUDELLE TAI LEIRISÄÄNTÖJEN NOUDATTAMISELLE
Näitä ovat mm. päihteet, kannettavat tietokoneet, taulutietokoneet eli tablet -laitteet, pelikoneet, energiajuomat ja kaiuttimet

KÄNNYKÄT
Rippikoululaisten kännykät kerätään yöksi talteen. Tällä tavalla taataan riittävä yöuni.
Seurakunnan vakuutukset eivät kata leiriläisen omaisuutta, joten mm. kännykän mahdollinen rikkoontuminen on jokaisen omalla vastuulla.

PERUUNTUMISET
Jos et voi syystä tai toisesta osallistua leirille, ilmoita siitä mahdollisimman pian Sakarille

LIITTEET
Tutustuthan huolellisesti myös alla oleviin liitteisiin

PARHAIN LEIRITERVEISIN,
Sakari Salo, p. 040 6710 635,
Timo Suutari, p. 040 6710 630
Mira Malo
sekä tietysti isoset : )

Leirikeskuksen säännöt

1. Leirikeskus on kaikkien yhteiseksi virkistymiseksi tarkoitettu paikka, joten huolehdi siitä, että oma käytöksesi ja olemisesi on leirikeskukseen sopivaa.
  2. Kiusaaminen ei ole sallittua. Leirinjohtajien tulee puuttua mahdollisiin kiusaamistilanteisiin ja varmistaa, ettei kiusaamista tapahdu myöskään ”leikin” varjolla.
  3. Rikkoutuneista välineistä on välittömästi ilmoitettava leirikeskuksen henkilökunnalle tai leiristä vastaavalle henkilölle. Leiriläinen voi joutua korvaamaan rikkomansa omaisuuden.
  4. Tullessasi leirikeskukseen sitoudut samalla noudattamaan ohjeita ja sääntöjä, osallistumaan leiriohjelmiin ja työtehtäviin, jotka kunkin leirin henkilökunta leirin alussa ilmoittaan.
  5. Leirikeskuksen siisteys on kaikkien yhteinen asia. Jokainen vastaa osaltaan huoneensa ja leirialueen siisteydestä. Roskat on heitettävä roska-astioihin.
  6. Lasten ja nuorten leirit ovat savuttomia.
  7. Alkoholin ja huumeiden tuominen, säilyttäminen ja käyttö on ehdottomasti kielletty leirialueella. Epäily niiden hallussapidosta tai käytöstä johtaa leirin välittömään keskeytymiseen.
  8. Leirin ohjelma- ja turvallisuusvastaava on vastuussa leiristä ja leiriläisistä, joten hänen antamia muita ohjeita ja määräyksiä on ehdottomasti noudatettava.
  9. Ulkopuolisten vieraileminen leirillä tapahtuu vain ilmoitettuina aikoina.
  10. Nukkumarauha on sallittava jokaiselle. Ehdoton hiljaisuus alkaa leirinjohtajan ilmoittamana aikana.
  11. Leiriläinen voidaan poistaa leiriltä, mikäli hän ei kykene noudattamaan näitä sääntöjä tai mikäli hänen käytöksensä ei muutenkaan sovellu leirille.