"Toimintakenttä on laaja ja moniulotteinen"

Johanna Hämeenkorpi.jpg

Johanna Hämeenkorpi on kutsuttu Raahen seurakunnan lähetys- ja kansainvälisen työn sihteerin viransijaiseksi puolen vuoden ajaksi. Työt seurakunnan palveluksessa alkoivat maanantaina 27.9.

- Tänään (keskiviikkona) on kolmas työnpäivä ja uusia asioita tulee eteen jatkuvasti. Vastaanotto työyhteisöön on ollut lämmin. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut aloittaa tässä tehtävässä. Koen johdatukseksi sen, että saan tehdä nyt seurakunnassa työtä.

Aiemmin yrittäjänä toiminut Johanna näkee tulevan työkenttänsä monipuolisena ja laajana. Paikallisesti toiminta tapahtuu Raahessa ja Siikajoella, mutta ystävyyseurakuntien ja nimikkosopimusten kautta tehtäväkenttä laajentuu kansainväliseksi.

- Onhan tämä eräänlainen hyppy uuteen ja osin tuntemattomaankin, mutta olen hyvin luottavaisin mielin. Odotan jo kovasti kohtaamisia seurakuntalaisten kanssa kasvokkain.

2021-09-29 13:22:20.0