Tervehdys retkelle lähtijöille ja kotiväelle!

Raahen seurakunnan retkelle Alahärmän Powerparkkiin lähdetään lauantaina 18.5. Tässä tietoa tulevasta retkestä. Meidän retki on osa Lasten- ja nuortenkeskuksen järjestämää huvipuistopäivää. Eri seurakunnista osallistujia retkipäivässä on yhteensä n. 1000, joista meidän seurakunnasta 100 lasta, 6 nuorta isosta ja 4 aikuista. Huvipuisto on auki myös muille kävijöille.

Retkelle lähdetään kahdella linja-autolla. Retkeläisen paikka autossa (auto 1 tai 2) on ilmoitettu tekstiviestillä. Jos retkeläinen haluaa kaverin tai sisaruksen kanssa samaan autoon ilmoittakaa muutostoiveesta viestillä Sakarille numeroon: 0406710635

Retken aikataulu:
klo 7.45 Lähtö Raahen linja-autoasemalta
Matkalla tarvittaessa lyhyt pysähdys Kokkolassa.
klo 11 Aloitustilaisuus Alahärmän kirkossa. Tilaisuudessa esiintyy huippuhauska Taikuri Marko. Välittömästi tilaisuuden jälkeen ruokailemme seurakuntakeskuksen pihalla.

klo 12 jälkeen siirrymme huvipuistoon, jossa saa vapaasti kulkea laitteissa (pituusrajat huomioiden) Laitteisiin voi pyytää kaveriksi retkellä mukana olevia vanhempia nuoria. Seurakunnan työntekijät ovat myös retkeläisten tavoitettavissa.
klo 17 Lähtö Powerparkista kohti Raahea.
Pysähdys Kokkolassa
n. klo 20 paluu Raahen linja-autoasemalle

Retken maksu:

40€ retkimaksun voi maksaa MobilePayllä numeroon 12969 Kirjoita maksun viestiin Powerpark 18.5. ja retkeläisen nimi. Maksukuitit tarkistamme linja-autoon noustaessa retkeläisen tai vanhemman puhelimen näytöltä.

Jos MobilePay maksu ei ole mahdollinen, niin myös käteinen raha käy maksuksi autoon noustaessa.

Mukaan retkelle:

- Säähän sopivaa vaatetta päälle. Tällä hetkellä luvataan lämmintä ja aurinkoista

- Aurinkorasvaa

- Vaihtovaatteet reppuun. Tukkijoessa voi kastua.

- Mahdollisesti vähän taskurahaa välipalan yms. ostoon huvipuistossa.
- Evästä linja-autoon. Retken aikana tarjotaan yksi lämmin ateria, mutta päivä on pitkä, joten paluumatkalle on ainakin hyvä varata eväitä.

Vakuutus:
Seurakunta on vakuuttanut retkeläiset tapaturmien varalta. Vakuutus ei kata retkeläisten henkilökohtaista omaisuutta.

Peruutukset:
Jos lapsi ei pääse osallistumaan retkelle, ilmoittakaa peruutuksesta mahdollisimman pian Sakari Salolle tekstiviestillä (tai whatsappilla) numeroon 040 6710635, näin voimme antaa paikalla varasijoilla sitä odottaville.

Toivotaan iloista ja riemullista retkipäivää
Sakari, Tatu, Kati ja Aleksi