Kirkkoneuvosto teki henkilövalintoja ja hyväksyi investointisuunnitelman

Projektipäällikön viransijaisuuden täyttäminen

Seurakunnassa on ollut haettavana Mitä sinulle kuuluu? –Siikajoki, välittämisen ja vuorovaikutuksen yhteisö- hankkeen projektipäällikön viransijaisuus.

Määräaikaan mennessä hakemuksia saatiin neljä. Hakijat kutsuttiin haastatteluun, joiden jälkeen neuvosto valitsi Nina Vuorisen hankkeen projektipäällikön viransijaiseksi ajalle 1.12.2019-31.12.2020

Nuorisotyönohjaajan viransijaisuuden valinta

Raahen seurakunnassa on ollut haettavana nuorisotyönohjaajan viransijaisuus. Kokouksessa kirkkon euvosto haastatteli ja valitsi Säde Kokkoniemen nuorisotyönohjaajan viransijaiseksi ajalle 1.12.2019-3.10.2020

Raahen seurakunnan investointisuunnitelma vuosille 2020-2022

Kirkkoneuvosto hyväksyi investointisuunnitelman, jonka mukaan tulevan vuoden 2020 investoinnit ovat kokonaisuudessaan hieman yli 2 miljoonaa euroa (2.021.900 euroa). Tärkeimpänä investointina tässä on Raahen oikeustalon suunnittelu ja rakentaminen uudeksi virastotaloksi ja seurakuntakodiksi. Muita hankkeita ovat mm. Raahen kirkon sisäseinien kunnostus, Pattijoen kirkon invaluiskan rakentaminen, Ruukin seurakuntatalon vesikaton korjaus, Revonlahden kirkon sähköistys sekä Kultalan leirikeskuksen korjaamisen suunnittelu.

Toimistosihteeri Maria Kinnusen eläkkeelle siirtyminen

Kirkkoneuvosto myönsi toimistosihteeri Maria Kinnuselle eron toimistosihteerin virasta 1.4.2020 alkaen eläkkeelle siirtymisen vuoksi.

Lisäksi kirkkoneuvosto päätti julistaa kirjanpitäjän viran haettavaksi 29.11.2019 mennessä.

Pöytäkirja kokonaisuudessaan löytyy Raahen seurakunnan nettisivuilta https://www.raahenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/paatoksenteko

Fri Nov 22 10:12:00 EET 2019