Voit ilmoittautua täällä ehtoollishartauteen.

HUOM! Raahen, Revonlahden ja Vihannin hartauksissa kirkkotila jaetaan sektoreihin, jolloin kuhunkin sektoriin voi samaan tilaisuuteen tulla 10 henkilöä.

Raahen hartaudet: Ryhmä A sisäänkäynti pääovesta, ryhmä B kaupungin puoleisesta sivuovesta, ryhmä C seurakuntakodin puoleisesta sivuovesta.

Vihannin  hartaus: Ryhmä A sisäänkäynti pääovesta ja ryhmä B sisäänkäynti sivuovesta.

Ilmoittautumaan pääset alla olevasta linkistä. Ilmoita yksi henkilö kerrallaan. Eli jos ilmoitat useamman henkilön, niin tee jokaisesta oma ilmoittautuminen. Valitse alasvetovalikosta oikea ryhmä ja kirjoita etu- ja sukunimesi ja puhelinnumerosi. Voit ilmoittautua myös puhelimitse kirkkoherranvirastoon numeroon (08) 2132 610. Virasto auki ma-pe klo 9-15.

Tule kirkkoon oikeaan ajankohtaan. Jos et pääsekään paikalle, niin voit peruuttaa ilmoittautumisesi puhelimitse soittamalla kirkkoherranvirastoon tai alueen papille. Voit tehdä peruutuksen myös sähköisesti tästä linkistä.

Ajankohdat ja kirkot:

25.4. klo 12 - Ruukin seurakuntatalo