Moottoripaja

ti 7.5. klo 17.00

Muu tila

Moottoripaja 13-19-vuotiaille

Elämän todellisuutta rasvamontusta käsin!

Paja on auki tiistaisin klo 17-20 ja torstaisin klo 17-20.

Pajailtoja jossa laitetaan hyvässä yhteishengessä autoja ja mopoja kuntoon. Ohjaajat auttavat ja neuvovat koneiden parissa sekä kohtaavat nuoria työskentelyn lomassa.

Tavoitteena on tarjota pienryhmäpainotteista moottoripajatoimintaa paikkakunnan nuorille auton tai mopon laittamisen merkeissä.
Moottoripajatoiminnan tavoitteena on sosiaalisen tuen antaminen nuorille toiminnallisin keinoin. Pajalle tullaan kaverien kautta, kouluyhteistyön, seurakunnan ja nuorisotoimen yhteistyön kautta. Tilalle ei ole kynnystä ja ovi on iso.

Moottoripajailtoja järjestetään seminaarimäellä ja toiminta on avoin kaikille. Tule tutustumaan!

Pajan osoite on: Rantakatu 7, 92100 Raahe

Pääset mukaan pajan Whatsapp ryhmään lähettämällä liittymisviestin numeroon 0504647913

Järjestämässä Raahen nuorisotoimi ja Raahen seurakunta.
  • Nuorille Nuorille

Raahe, Saloinen, Pattijoki