Rippikouluryhmä 3. Viro

Ti.16.1. klo 18–20. Rippikouluinfo rippikoululaisille ja huoltajille. Raahen seurakuntakeskuksen, Isosali (Sovionkatu 1).

Su 11.2. klo 16–19. Jumalanpalvelusopetus ja jumalanpalvelus, Pattijoen kirkkolla. Myös huoltajat ovat tervetulleita.

La 24.2. klo 17.15-20. Raahe Gospel, Antinkankaan koululla. Esiintyjinä PapiPike klo 18 ja Freesia klo 19.

14.3. Diakonia tehtävän palautus.  Ota askel kotisi ulkopuolelle ja tee hyvää. Se voi olla jotain mitä et normaalisti tee. Voit leipoa naapurille, kolata lumet, olla lapsen vahtina, auttaa puhelimen ja tietokoneen kanssa tai muuta vastaavaa (roskien vieminen ei kelpaa).Tehtävä todennetaan lähettämällä kuva tilanteesta ja paikalla olijoista Laminille.

14.3. Kotiseurakuntani -tehtävän palautus.  Pääset tekemään tehtävää tästäValitse ryhmä 3 ja vastaa kysymyksiin ja klikkaa "lähetä".  Vastaukset löytyvät Raahen seurakunnan sivuilta. Vastaukset kannattaa kirjoittaa itselle talteen, jos lähettäminen jostain syystä temppuilee.

Vkl 15.–17.3. Aloitusviikonloppu, Gunnarin kartanossa

La 23.3. klo 18. Hautausmaa päivä, Haaralan hautausmaa (kappelintie 4)

klo 19. Nuortenilta, Raahen seurakuntakeskuksen, Brahe sali (sovionkatu 1)

Ke 10.4. ja la 13.4. Kansojen kattaus. Rippikoululainen saa kutsua mukaansa kummin, mummin tai muun läheisen. Ilmoita Laminille 4.4. mennessä kutsumasi ihminen ja hänen ruoka-allergiansa.

• Ke 10.4. klo 17.00-20.00 Merikadun koulun kotitalousluokka Ryhmä A Alisa, Aada, Justus, Taneli, Roni, Pinja F., Iina K., Venla, Nelli, Neea, Iida-Sofia, Veera, Unna, Pinja T.
  • La 13.4. klo 12.00-15.00 Merikadun koulun kotitalousluokka Ryhmä B Matleena, Niilo, Vuokko, Iina L., Onni, Eemeli, Iines, Lari, Jadessa, Enni, Olga, Elsa.

Ke 8.5. klo 18. Vanhempainilta, Pattijoen seurakuntatalo. Viimeiset infot ennen leirijaksoa. Mukaan kutsutaan riparilaiset ja huoltajat.

10.–18.6. Rippikoulu, Virossa.

• Voiko leirillä tulla käymään? Perheväki voi vierailla leirillä sovitusti. Emme ole aina samassa paikassa, joten sovitaan vierailuista etukäteen.

Su 23.6. Konfirmaatio, Raahen kirkossa

Ulkoläksyt (6kpl), opettele nämä viimeistään riparille. Voit suorittaa ne jo viikonloppuleirillä. Löydät ulkoläksyt täältä.

Passissa olevat itsenäiset käynnit: Jumalanpalvelukset löytyvät täältä. Nuorten tilaisuudet tästä.

MATKUSTUSASIAKIRJAT

Passi tai virallinen henkilökortti.

Eckerö Line Matkustuslupa huoltajan allekirjoituksella.

Eurooppalainen sairaanhoitokortti. Tilaa kortti ilmaiseksi tästä osoitteesta.

Henkilökohtaiset lääkkeet resepteineen (myös omat mahdolliset särkylääkkeet). Näistä etukäteistieto Laminille. Työntekijät eivät saa antaa mitään lääkkeitä.

Voit kysyä lisää seuraavilta henkilöiltä:

Ryhmän vastaava nuorisotyönohjaaja (Huom! Olen vapaalla 19.4 asti rippikoulutapaamisten päiviä lukuunottamatta):

Lamin Virnes 050 464 7913, lamin.virnes@evl.fi

Rippikouluryhmän pappi:

Petri Tervo 040 671 0652, petri.tervo@evl.fi

Leirikuntoisuus

uRippikoulun voi käydä monin eri tavoin. Jos nuori haluaa käydä leirimuotoisen rippikoulun, on hyvä huomioida seuraavat asiat.

Leirikuntoinen nuori:

upystyy nukkumaan muiden kanssa samassa huoneessa
upystyy olemaan osa ryhmää
umahdollisen sairauden oireet ovat riittävällä tavalla hallinnassa (oireilu ei saa kuormittaa kohtuuttomasti kavereita, isosia tai työntekijöitä)
upystyy olemaan osan päivästä ilman puhelinta. Ripareilla on kerätty puhelimet yön ajaksi
utaitaa perustaidot:
uluku- ja kirjoitustaito
ukellon tunteminen
ukyky huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta
uomatoiminen, riittävä syöminen

Mikäli mietit leirikuntoisuutta, ole yhteydessä työntekijään!

__________________________________________________________________________________________________________________________________